עיצוב פנים והום סטיילינג גלי שבג

עיצוב הבית "מאיפה מתחילים" ?? /גלי שגב.

עיצוב הבית "מאיפה מתחילים" ?? /גלי שגב

קורה לכם ודאי לא פעם שאתם יושבים בבית, מסתכלים סביב ואתם לא מרוצים ממה שאתם רואים, אתם מרגישים שאתם רוצים שינוי מהותי, ממש מהיסוד: להחליף רצפות וקרמיקה במטבח, לרענן ארונות מטבח מיושנים, להחליף את כל הריהוט בחדש, לרפד את הכורסא של סבתא, לסלק את הווילונות ולרענן את גופי התאורה, לצבוע את הקירות בצבעים רעננים, אבל באותה נשימה אוחז אתכם פיק ברכיים.. ושאלות רבות מציפות אתכם : מאיפה מתחילים ואיך?.. "איך אדע מה הטעם שלי? , מה עושה לי טוב? איך אדע לשלב בין הדברים כך שתהייה בבית תחושה הרמונית ונעימה? מה נכון? היכן רוכשים את הדברים? כמה זה יכול לעלות לי? איזה בלגן זה יעשה לי בחיים וכמה זמן זה יכול לקחת??… " ועוד שאלות שגורמות לכם בוא ברגע לוותר על הרעיון ולקפל את החלום עד הפעם הבאה…..

ובכן.. פה מעצבת פנים או הום סטיילינג נכנסת לתמונה!…אני יכולה להבטיח לכם שהחלום יכול להתגשם מאוד בקלות, תוך תקופה מאוד קצרה ובעלויות המותאמות לתקציב שלכם.. ואתם עלולים אפילו ליהנות מהתהליך….

זה נשמע ורוד מדי? איך זה קורה??

אני גלי שגב אני מעצבת בתים ויועצת פנג שווי, אני מאוהבת במקצוע שלי, אני משלבת את אהבתי לבתים עם אהבתי לבני אדם ואני מבינה ויודעת איך לחבר ביניהם כך שהבית הופך להיות מקום שמרגש אתכם לחיות בו, שממלא אתכם בשלווה שאתם זקוקים לה.

מבחינת התהליך, אנחנו נפגשים לפגישת הכרות שבה אני מקשיבה לצרכים ולחלומות שלכם, קולטת את הסגנון והטעם שלכם, מכירה את החלל הקיים, שומעת מה התקציב שלכם ומעצבת לכם בהתאם בית רענן וחדש שישמח אתכם.

אחרי שלב התכנון אנחנו יוצאים לשיטוט רכישות ממוקד ויעיל בחנויות המתאימות לכם בטעם ובתקציב.

אל תפחדו משיפוצים! אם נדרש שיפוץ אני עובדת עם בעלי מקצוע מצוינים ואמינים ואני כמובן מלווה אותם בכל התהליך ואתכם בבחירת חומרי הגמר כמו ריצוף קרמיקה נגרות וכל מה שנדרש.

דיברנו על כסף?

רוב האנשים סבורים שלקחת מעצבת זו פריבילגיה של עשירים, שזה מותרות ממש. יש לי הפתעה בשבילכם, תשאלו אנשים שמעצבת ליוותה אותם והם יספרו לכם שהם חסכו הרבה כסף והרבה מאוד זמן והתלבטויות.. מכיוון שהתהליך ממוקד והבחירות מוצלחות ,אתם חוסכים זמן יקר, החנויות מקנות לכם הנחות משמעותיות ביותר כשאתם מגיעים עם מעצבת ,הנחות שיכולות להחזיר לכם את שכר העבודה שלה והתוצאה שמתקבלת כל כך איכותית ויפה שאין צורך בהחזרות ובקנייה חוזרת….

לבסוף כל שנותר הוא למקם כל פריט ורהיט, להתרווח בכורסא החדשה , להרים רגליים ולהתענג מהתוצאה היפיפייה…

גלי שגב. מעצבת פנים. הום סטיילינג. פנג שואי. 054.4400318