הום סטיילינג לחדר שינה גלי שגב

עיצוב פנים כפרי בהתאמה אישית

עיצוב פנים כפרי בהתאמה אישית

התמחותי , גלי שגב, כמעצבת פנים, הום סטיילינג ויועצת פנג שואי כוללת גם עיצוב פנים כפרי בסגנון בייתי, חם, הרמוני, טבעי ומזמין. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי מבחינתי לא קיים סגנון כפרי אחיד וסטנדרטי, אלא כל בית מתוכנן ומעוצב בהתאם למאפייניו ורצונות בעליו. בתוך כך, המטרה היא ליצור מרחב מושלם על כל היבטיו העונה במדויק לחלומות שלכם, שנוח ונעים לחיות בו.

בית כפרי כמו בחלומות

ניסיוני מראה כי החלום על עיצוב בית בסגנון כפרי איננו אחיד, ולמעשה משתנה בפרטיו ומאפייניו בין הלקוחות. ההבדלים טמונים בין היתר במאפיינים כמו משפחה מורחבת עם ילדים קטנים, רווק המרבה לארח, או זוג בוגר הרוצה שינוי לאחר שילדיו בגרו ועזבו את הקן. כמו כן, יש מי שחפץ בבית כפרי אלגנטי וקלאסי עם עיצוב קפדני ובגווני חום, ויש המעדיפים גווני שמנת או לבן דומיננטיים. ומנגד, יש שעיצוב כפרי מצטייר בעיניו כמרחב עליז וצבעוני, הגדוש בפרטים רבים ושונים. כפועל יוצא מכך, הגדרת עבודתה של מעצבת פנים בסגנון כפרי אינה אחידה ומגובשת מראש. כלומר, אני, המעצבת מגיעה לפגישה עם הלקוח בלי רעיון ברור ומובנה כיצד בית כפרי אמור להיראות. נהפוך הוא – אני מגיעה לפגישה פתוחה וקשובה לשמוע את הצרכים, הרצונות והחלומות הייחודיים של כל אדם, והם שמהווים בסיס להבנת, הגדרת, תכנון ועיצוב בית בסגנון כפרי בהתאמה אישית מלאה.

תחילת עיצוב בית בסגנון כפרי

עיצוב בית כפרי בהתאמה אישית מלאה הוא תהליך מלא סיפוק והנאה, המערב שני תחומים האהובים עלי, גלי שגב – עיצוב בתים ובני אדם. נטייתי הטבעית להתחבר לאנשים מצטרפת אל הכישורים והניסיון לחבר הכול לכדי בית כפרי מרהיב ביופיו שבאמת נעים ונוח לחיות בו. זהו חיבור הנוצר בהליך הדדי פורה ומפרה בין המעצבת ללקוח, שמתחיל בפגישת הכרות בה אני לומדת להכיר את הרצונות, היכולות והצרכים של מזמין העבודה. פגישה בה ניתן להבהיר מהו סגנון כפרי בעיני הלקוח, בעוד אני מכירה את חלל הבית על מאפייניו, יתרונותיו וחסרונותיו. על פי נתונים אלו ועוד רבים נוספים מתחיל עיצוב בית בסגנון כפרי המותאם במדויק ללקוח מבחינת מרכיביו, אופיו ועלויותיו.

הזמנת שירותי מעצבת פנים בסגנון כפרי

רוצים להגשים את חלומכם על בית בסגנון כפרי? אם כן, צרו קשר עם מעצבת הפנים גלי שגב בטלפון 054-4400318. אני אשמח לקבוע עימכם פגישת היכרות וייעוץ ראשונית .